Re: Karta graficzna.

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 13:33:19 MET DST

news:f3m35u$lri$8@polsl.pl...
>m pisze:
> Za to karta z chłodzeniem pasywnym padnie po dwóch latach
> od przegrzania, a dodatkowo cała reszta wnętrza komputera
> będzie podgrzana o kilkanaście stopni ;) Takie pasywne
> chłodzenie ma sens tylko jeżeli ma się kilka wentylatorów
> obiegowych w obudowie, by całość utrzymać w sensownym zak-
> resie temperatur.

Wszystkie dotychczasowe moje karty byly z chlodzeniem pasywnym i jakoś nie
maiłem z nimi problemu, a za to mniej szumów generował komputer. Ogólnie
wszystko zalezy od konstrukcji obudowy ja mam bok otwarty obecnie mam karte
jak Sigu i nie mam z nia problemów, w upały (mieszkan na poddaszu) katowałem
karte kolo 15 godzin od 6 rano do godziny 22:00 3D Mark 2001 SE i wytrzymała
:) 0 zwisów.

Pozdraiwam!

--
Gozdek
S2200+ | 512MB | A7N8X-X | R9600pro | 250GB