Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 13:15:47 MET DST

news:f3m948$1su$3@polsl.pl...

> Tu jest artykuł, jaki swego czasu napisałem o wymianie
> elektrolitów:
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=elektrolit

warto jeszcze dodać że należało by się podłączyć do jakiegoś uziemienia albo
przynajmniej dotykać co jakiś czas zaworu kaloryfera (o ile instalacja CO
jest w całości metalowa)

w nie tak dawnym wątku o lutowaniu płyty wyczytałem też, że przy pracy z
lutownicą transformatorową (ja np. takową posiadam) nie powinno sie jej
włączać lub wyłączać w momencie, gdy grot ma styk z płytą.. nie wiedziałem
tego wcześniej i na szczęście niczego nie spaliłem (może więc to bujda a
może po prostu miałem szczęście)

generalnie nie taki diabeł straszny - wystarczy dbać o to żeby nie przegrzać
ścieżki bo łatwo się wtedy odkleja z laminatu

PZDR
Shaman