Re: grafika zintegrowana a niezintegrowana

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 30 May 2007 - 15:32:27 MET DST

Adramelech pisze:

> Zawsze znajdą się jakieś kosmiczne wynalazki napisane w VirtualBasiku czy
> innym Delphi, która mają kosmiczne wymagania.
use google, luke ;) MP to nie jest program pisany na kolanie przez
ucznia gimnazjum...

> Odinstalowac dziada i wrzucić normalny player.
znajdz player ktory potrafi to co MP :D

> Co to wykorzystuje?
np bedzie korzystal CoreAVC...
> Jaki player?
WMP o ile dobrze kojarze.
> I dlaczego dekodowanie przez CoreAVC przy
> braku widzialnych różnic mniej obiciąża procesor?
nie wiem, nie ja go pisalem.

> Jaki Divx/Xvid jest kodowany z przeplotem?
taki wprost z TV jak sam zrobisz... albo np zrzut z tunera DVB w mpeg2.

Generalnie nowsze karty potrafia wiecej w 2D niz ich poprzedniczki i to
chcialem wykazac.
A to ze softwarowo mozna osiagnac to samo lub wiecej? Myslisz ze
przecietny user laptopa bedzie grzebal 2 tygodnie po necie zeby znalezc
CoreAVC (ktory np. w wersji SMP nie jest darmowy) albo jedna ze 130
opcji w ffdshow do wlaczenia deinterlace? W sterowniku ma to na wierzchu
i za darmo.
Marx