Re: grafika zintegrowana a niezintegrowana

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 30 May 2007 - 17:05:52 MET DST

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> Odpowiedz na
news:f3judc$1gdv$1@news2.ipartners.pl:

> use google, luke ;) MP to nie jest program pisany na kolanie przez
> ucznia gimnazjum...

Nie znam tego programu. Ale jeżeli ma problemy z kartami DX8 to mam poważne
wątpliwości co do umiejętności autora tego softu.

> znajdz player ktory potrafi to co MP :D

Niby co? Odtawrzać filmy? A że niby jakiś radio internetowe w nim chodzi? Im
prostszy player tym lepszy. MPC pewnie robi więcej a działa na starszych
kartach.

> np bedzie korzystal CoreAVC...

Będzie. O ile jego twórcą zechce się to dopisac. Na razie nie zapowiada sie
na to.

> WMP o ile dobrze kojarze.

WMP10 nie. Może tej 11 spod Visty, ale wątpie.

> nie wiem, nie ja go pisalem.

To było apropo przydatności sprzętowej akcelaracji h264.

> taki wprost z TV jak sam zrobisz... albo np zrzut z tunera DVB w mpeg2.

Jaki program pozawala usuwać przeplot przy nagrywaniu z karty TV używając
sprzętowych metod? Na pewno żaden ze znanych mi i popularnych programów.

> Generalnie nowsze karty potrafia wiecej w 2D niz ich poprzedniczki i to
> chcialem wykazac.

Potrafią, ale jest są to słomiane umiejętności do niczego nie nadające się.

> A to ze softwarowo mozna osiagnac to samo lub wiecej? Myslisz ze
> przecietny user laptopa bedzie grzebal 2 tygodnie po necie zeby znalezc
> CoreAVC (ktory np. w wersji SMP nie jest darmowy) albo jedna ze 130
> opcji w ffdshow do wlaczenia deinterlace? W sterowniku ma to na wierzchu
> i za darmo.

I nic tego nie wykorzystuje. I nie przesadzaj z tym ffdshow. Wcale nie jest
taki skomplikowany, a dekodowanie h264 ma niewiele wolniejsze niż CoreAVC.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski