Re: grafika zintegrowana a niezintegrowana

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 30 May 2007 - 12:41:10 MET DST

Adramelech pisze:
> "SebOLO" <mrsebolo@wytnijto.o2.pl> Odpowiedz na

> Duże czyli jakie? Masz na mysli żadne? Znikome, zerowe?

kolega do pewnego stopnia ma racje
bardzo stare karty graficzne moga sprzetowo nie obslugiwac pewnych
funkcji DirectX i dany player moze miec problemy jesli z nich korzysta
do odtwarzania. Najprostszy znany mi przyklad to MediaPortal ktory
wymaga karty zgodnej z DX9 - na kartach z DX8 tnie sie niemilosiernie.
Mozna tez dodac ze nowe karty sprzetowo wspomagaja dekodowanie mpeg2 a
nawet h264, procz tego maja filtry poprawiajace obraz np deinterlace.
Dzieki temu np w notebooku proc jest odciazony a obraz lepszej jakosci.
Przy czym to czy to karta wbudowana czy nie nie ma wiekszego znaczenia -
liczy sie co to za model i co obsluguje.
Marx