Re: Chieftec HPC-360-302 DF - kaput... :-(

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 09:45:11 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
wiadomości news:f3i95c$l6c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No te Chiefteci (a wlasciwie to sa Sirteci) sa marne... zasilacz jednak
> nie powinien kapitulowac po 2-3 latach tym bardziej ze ciezko u mnie nie
> miał... mam wrażenie iż FSP są jakieś lepsze...

te czifteki 360 miały jakąs standardową wade, ja tez taki miałem i otwrzyłem
go po pol roku uzytkowania - zauwazyłem w jednym miejscu przypaloną płytkę
od przegrzewającego się elementu, niedługo pozniej sprzedałem ten zasilacz

w skelpie za przyzwoity zasilacz trzeba dac min 200zł, na allegro kupisz
dobrą zasiłkę za ~100zł

http://www.allegro.pl/item198025891.html
http://www.allegro.pl/item199417158.html
http://www.allegro.pl/item199845307.html