Re: [pare pytan] Asus P5B + C2D E4300

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 09:51:10 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:a4bd3$465d281a$594c93f4$18176@news.chello.pl...
> Użytkownik Marx napisał:
>
> [cut]

> Ok, zmienia juz zegar ale jeszcze jeden zonk, w speedfanie wyskoczyl mi
> jeden czujnik, ktory nie wyswietla sie w biosie, tzn. AUX i pokazuje
> temperature ~110*C! O co chodzi? co moze sie tak bardzo grzac?

co program to nowe temperatury, dlaczego jak ktos pyta o napięcia to od razu
radzi mu się zeby zmierzył je miernikiem elektronicznym bo wskazania MBO
mozna w bajki w sadzic, a w temperatury pokazywane przez MBO wszyscy tak
wierzą ...

u mnie speed fan jest bezuzyteczny, jak juz to uruchom program monitorujący
dołączony do płyty