Re: Czytnik kart Memory Stick Duo

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Tue 29 May 2007 - 23:18:26 MET DST

Thilo wrote:

> Stick. Mi zaś zależy na czytniku, który takiej przjściówki nie potrzebuje,
> pomożecie? :)

Ja duo (z telefonu S-E) wtykam do zwykłego gniazdka bez przejściówki...
Rozstaw styków jest ten sam, "grzebyki" między stykami uniemożliwiają złe
zaskoczenie gniazda. U mnie chodzi dobrze i w Apacerze w stacjonarnym i w
Pentagramie do laptopa. Musisz tylko wyczuć, jak wkładać, bo obudowa duo
jest węższa niż zwykłego MS i jest luz po obu stronach w gniazdku.

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net

 Jeżeli mój post rozwiązuje twój problem, napisz na listę
 dopisując na początku tematu [SOLVED]. Moje odpowiedzi są
 często ostatnie w wątku i nie wiem: zadziałały, czy
 pytający wyjechał do Amazonii, gdzie nie ma internetu.