jaki wybrać procesor?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 23:24:57 MET DST

Witam, jestem zmuszony kupić drugi komp do pracy i zastanawiam się co
wybrać. Będzie to na pewno używany sprzęt obecnie mam celerona 2,4 kiedyś
miałem PIII933 i teraz zastanawiam się też nad czymś takim czyli ok PIII900
Celeron 800-1100 ewentualnie Duron 800-1200. Jak myślicie na czym będzie się
najwygodniej pracować bo ja skłaniam się ku temu Duronowi są w korzystnych
cenach no i jeszcze na takim nie pracowałem, co wy na to?