Czytnik kart Memory Stick Duo

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 18:30:17 MET DST

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów byłby w stanie mi wskazać gdzie można kupić czytnik do
kart Memory Stick Duo?
Wielu sprzedawców i na Allegro i w sklepach internetowych w opisach
sprzedawanych czytników umieszcza ten rodzaj kart jako obsługiwany, ale mało
kto dodaje, że tylko za pośrednictwem przejściówki ze starego Memory Stick.
Mi zaś zależy na czytniku, który takiej przjściówki nie potrzebuje,
pomożecie? :)

--
Thilo