Re: znowu to samo - ocena zestawu

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 11:16:23 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
wiadomości news:f3cqps$jun$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak, ale... sprawdź okres gwarancji. Choćby płyty główne zamiast 3 lata
> mają 2 lata, produkty Creative rok, a na RAM (w przypadku "wieczystej"
> gw) dostajesz paragon i słowną informację "tak długo, jak długo
> produkują ten model".
> A jak już coś się zepsuje, to se pewnie odczekasz te 21 dni roboczych.

To prawda, pod względem obsługi posprzedażowej nie najlepiej :(
Co do "wieczystej" gwarancji, to jak inne sklepy to rozwiązują ??
Niestety miałem możliwość sprawdzenia procedury reklamacyjnej w proline -
długo to trwało, ale wymienili na nowe.
Z przykrością trzeba stwierdzić, że zawsze jest "coś za coś" :(

Pozdr

Bylski