Re: znowu to samo - ocena zestawu

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 27 May 2007 - 22:43:12 MET DST

Osoba Bylski napisała na pl.comp.pecet:

> A gdzie chcesz to kupić, w sieci, czy gdzieś u siebie w sklepie ?
> Jeśli w sieci, to proline ma chyba trochę niższe ceny - ziarnko do
> ziarnka.....
Tak, ale... sprawdź okres gwarancji. Choćby płyty główne zamiast 3 lata
mają 2 lata, produkty Creative rok, a na RAM (w przypadku "wieczystej"
gw) dostajesz paragon i słowną informację "tak długo, jak długo
produkują ten model".
A jak już coś się zepsuje, to se pewnie odczekasz te 21 dni roboczych.
No i chyba musisz zapłacić za wysyłkę do nich. W żadnym przypadku też
nie licz na zwrot kasy. O wiele porządniejszy wydaje mi się pod tym
względem komputronik. W proline można sobie kupić zasilacz na gw
producenta, nagrywarkę LG, też na gwarancji Door2door, coś z
Pentagrama...

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur