Re: Obudowa Chieftec - polecacie? Kupić bez czy z zasilaczem?

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 21:19:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f3ek7p$r7h$1@inews.gazeta.pl...

Kupiłem bez zasilacza, wydałem razem z ultra cichymi wiatrakami i
stabilizatgorami ok 400zł :)))
Kup odzielnie zasilacz a co do obudowy.... im wieksza tym glosniejsza....
mam ultra ciche bebechy, wszystko przykrecone, niby blachy sztywne 1mm
grubosci, kable i tasmy pozwiazywane tasiemkami ale i tak cos buczy :))
teraz jeden dysk na gumowych podkladkach... nastepny czeka na to samo..
generalnie polecam ;)