Obudowa Chieftec - polecacie? Kupić bez czy z zasilaczem?

Autor: Grzegorz K. <grego69_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 15:08:11 MET DST

Witam,
Przejrzałem lekturę obowiązkową w postaci archiwum newsów. Sporo osób
chwaliło obudowy Chieftec szczególnie LBX. Sam poszukuję dobrej obudowy
i stąd pytanie: jeśli Chieftec to tylko LBX czy ogólnie można polecić
jakąkolwiek obudowę tej firmy? A może są lepsze i jakieś gorsze? I
kolejne pytanie: kupować kompletną z zasilaczem czy też zasilacz osobno?
A jeśli osobno to jaki? Mam zamiar złożyć komputer pod Core Duo, 2 lub 3
dyski twarde, 1 napęd DVD, 1 x nagrywarka DVD + oczywiście grafika,
pamięć, czytnik kart, dodatkowo karta TV.
Liczę na Wasze sugestie.
Pozdrawiam,
Grzegorz