Re: Wybór UPSa

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 21:12:02 MET DST

BartekK pisze:
> Ale ten wentylator włącza się raz na rok, tzn wyłącznie podczas pracy z
> baterii (by chłodzić falownik, który w końcu ~1kW może pompować), albo

jak by mi się miał włączał raz na rok to bym nie potrzebował UPSa :)
u mnie przynajmniej raz w miesiącu nie ma prądu
a do tego też ciągle ktoś spawa itp to też spada napięcie i się przydaje
i jakby mi wtedy miał ciągle wentylator się załączać to bym długo nie
wytrzymał :)

> [...]
> wysokie a obciążenie duże (bliskie maksymalnemu)- wtedy również falownik
> pracuje, i się grzeje. UPS ma czujnik temperatury wewnątrz i chyba
> ~60-65'C włącza wentylator. Jeśli nie masz jakiejś sieci jak na końcu
> świata, albo 50'C w pokoju, to nie powinno to występować zbyt często,
> podobnie gdy nie obciążysz go z pełną mocą - też nigdy nie będzie
> hałasowac.
>
> http://www.apcmedia.com/resource/images/500/Front_Left/FF14011E-5056-9170-D3EEE6E71673A4DE_pr.jpg
>
> Widac tu kratke wentylatora z boku (wentylator przewiewa powietrze "w

poza tym dzięki za info na temat wentylatora w UPS

--
pozdrawiam
tomek