Re: UPS + akumulator żelowy

Autor: Richma <richma_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 18:07:59 MET DST

Użytkownik "tomek" <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f3bjrm$dco$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Teraz rozumiem.
> Czyli trzeba wiedzieć czy urządzenie będzie mogło pracować na danym
> obciążeniu przez daną ilość czasu.
>
> Np to:
> http://www.apcc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SUA1500JB
> Czy z tego mogę coś wyczytać ?
> Widzę, że FULL LOAD to 980Wat.
> A ja bym potrzebował aby to urządzenie pracował DŁUGO ale na 25%
> mocy (czyli 245wat).
> Na standardowym akumulatorze powinno to być do ok 1 godziny.
> Tam jest dokumentacja, ale na co patrzeć aby wyczytać czy pociągnie
> [...]

Wszystko wcześniej opisałem. Przeanalizuj i wyciągaj wnioski.
Najważniejsza pojemnośc akumulatora w Ah i znamionowy prąd
rozładowania w A.
Teoretycznie wystarczyłby Tobie na 5 godz. pracy akum. o poj. 100 Ah i
prądzie znam. 20 A, bo 5h x 20A = 100Ah.
Ale wpierw trzeba znaleźć taki :) . Jak takiego nie znajdziesz to
Do akumulatora szukaj UPS-a o mocy czynnej większej od potrzebnej
Tobie, żeby nie pracował na "pełnej parze", powiedzmy od 350 W wzwyż.
To urządzenie w podanym linku się nie nadaje.

--
Richma