Re: UPS + akumulator żelowy

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 11:40:10 MET DST

Richma pisze:

> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> Bo projektanci mogli przewidzieć pracę urządzenia na określony czas,
> czyli użyte podzespoły byłyby przeciążone.
> Nie wiem czy wiesz, ale w użyciu są suszarki, sokowirówki, które mogą
> pracować np. max. 10 minut. Ten tryb pracy był nazwany u nas chyba jako
> "S3".

Teraz rozumiem.
Czyli trzeba wiedzieć czy urządzenie będzie mogło pracować na danym
obciążeniu przez daną ilość czasu.

Np to:
http://www.apcc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SUA1500JB
Czy z tego mogę coś wyczytać ?
Widzę, że FULL LOAD to 980Wat.
A ja bym potrzebował aby to urządzenie pracował DŁUGO ale na 25% mocy
(czyli 245wat).
Na standardowym akumulatorze powinno to być do ok 1 godziny.
Tam jest dokumentacja, ale na co patrzeć aby wyczytać czy pociągnie
przez ok 5 lub 10 godzin na 25% mocy bo tyle mi trzeba ?

--
pozdrawiam
tomek