UPS + akumulator żelowy

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 06:40:01 MET DST

Witam.

Mam sobie jakiegoś tam UPSa, który podtrzyma komputer przez ok 5 minut.

Zainteresowałem się dokupieniem akumulatora i podłączeniem go do tego UPSa.
Np jest burza i nie ma prądu a ja chcę pracować na komputerze :-)
Wtedy przynoszę akumulator i podłączam go i pracuję kilka godzin.

No i tu pytania jaka pojemność i jaka marka i na co zwracać uwagę ?

Zakładam, ze monitor i komputer pobierałyby ok 200W mocy to czy np taki
akumulator o pojemności 150Ah wytrzyma ze 3,5 godziny ?

--
pozdrawiam
tomek