Re: UPS + akumulator żelowy

Autor: TWerek <twerek_at_vp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 12:14:58 MET DST

tomek wrote:

> Mam sobie jakiegoś tam UPSa, który podtrzyma komputer przez ok 5 minut.
>
> Zainteresowałem się dokupieniem akumulatora i podłączeniem go do tego UPSa.
> Np jest burza i nie ma prądu a ja chcę pracować na komputerze :-)
> Wtedy przynoszę akumulator i podłączam go i pracuję kilka godzin.
>
> No i tu pytania jaka pojemność i jaka marka i na co zwracać uwagę ?
>
> Zakładam, ze monitor i komputer pobierałyby ok 200W mocy to czy np taki
> akumulator o pojemności 150Ah wytrzyma ze 3,5 godziny ?

Nawet jeśli akku to wytrzyma to sam UPS (z tego co piszesz to zabawka
nie przystosowana do dłuższej pracy offilne) moze być do tego czasu już
tylko wypalonym w środku kadłubkiem. Tak więc uważaj na pożary ;-)

--
"People say that if you play Microsoft CD's backwards, you hear satanic
things, but that's nothing, because if you play them forwards, it