Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Fri 25 May 2007 - 23:40:23 MET DST

"Jarosław Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> wrote in message
news:1jj5s5ffa5l4y.4ti1h4xs3ki.dlg@40tude.net...

> Znalazłem sporo utyskiwań, że kłopoty ze sterownikami, żeby brać XP

To tez jest XP - Windows XP Pro. x64.

> Tutaj mam dość mieszane odczucia. Wygląda na to, że jednak szybki swap się
> przydaje. Teraz mam 2GB RAMu i często słyszę jak mi dysk szaleje w
> obudowie.

Bo najlepiej to miec system i soft 64bitowy i duzo RAMu (>=8GB), wtedy zeden
kolejny dysk niebedzie potrzebny a wszystko bedzie smigalo. Ja tak sie
przesiadlem z Matlaba 32 bit na wersje 64bit i mam istne szalenstwo przy 12
GB RAM na pokladzie. Zapomnialem co to swap przy duzych macierzach.

Czy CS3 jest w wersji 64 bitowej? Jesli tak to warto sie nad taka
kinfiguracja na przyszlosc zastanowic.

Pzdr.,

--
uC