Re: panoramiczne LCD i pytania....

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 23:24:57 MET DST

Mamut napisał(a):
> niby lepszy ale po pierwsze to nie panorama i max gwara jaka znalazlem
> na allegro to 3miechy, co zrobie jak mi padnie za 3miesiace ?

Z tego co widzę to 6 miesięcy przy czym po "dogadaniu" się ze sprzedawcą
możesz mieć więcej.

> Przecietny wiek tych monitorow to od 2
> do 3lat wiec swoje juz wyświeciły.

Ja właśnie jakiś czas temu sprawiłem sobie taki monitor. Zaraz po
otrzymaniu paczki sprawdziłem w menu serwisowym - mój egzemplarz
przepracował niecałe 500 godzin, czyli jakieś 2 miesiące przy pracy
8h/dziennie.

> Mozna cos kupic na podobnej matrycy za niewiele wieksza cene z
> gwarancja przynajmniej na rok lub dwa

Myślę, że to jest kwestia do ustalenia ze sprzedawcą.

> mozliwoscia regulacji (góra-
> dół) ?

Ten Dell jest regulowany w każdej płaszczyźnie w dość dużym zakresie.
Pivot oczywiście też posiada. I cztery porty USB, co również się może na
biurku przydać.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: