Re: (brak tematu)

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 16:37:09 MET DST

Witam

Bylski napisał(a) :

> Żródłem w tym przypadku będzie czasopismo CHIP,

A mówiłem, że bez źródeł typu komentarze z Onetu :-P
I inne Chipy.

> rubryka traktująca o prawie.
> Niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego numeru, więc nie jestem w chwili
> obecnej w stanie podać szczegółów, na jakie powoływał się autor artykułu - w
> przypadku tej rubryki podpisywany, jako prawnik.

Źle interpretujesz rzeczywistość. To, że napisał jakiś prawnik,
nie znaczy, że taka jest, jak to piszesz - "wykładnia prawa". Nie
ma takiego przepisu.
Miałeś zainstalowany program. I nikogo nie powinno interesować,
że go odinstalowałeś. Jeśli interesuje, to powiedz mu, żeby
spadał na drzewo lub przedstawi zarzuty na piśmie. Miałeś
licencję, ale zjadła ją Twoja złota rybka, czy żółw. Więc
odinstalowałeś. Dowodu zakupu nie musisz przechowywać. Mogłeś go
najzwyczajniej w świecie nawet nigdy nie mieć. Odinstalowałeś a
nośnik i instrukcję dziś wyrzuciłeś do śmieci. W mieście :-)

Swoją drogą, to ten prawnik często, delikatnie mówiąc, rozmija
się z prawdą. Albo przedstawia problemy wyjątkowo stronniczo.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek