Re: Jaka karta graficzna pod monitor LCD?

Autor: di0xid <dawciogNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 16:42:37 MET DST

Dnia Fri, 25 May 2007 14:30:54 +0200, BartekK napisał(a):

> Dowolna karte ze zlaczem DVI. Przez dvi leci sygnal cyfrowy, zero to
> zero, jeden to jeden i nie ma mozliwosci wprowadzenia
> zaklucen/znieksztalcenia obrazu - po prostu pixel po pixelu z pamieci
> karty graficznej obraz jest "przepisywany" do pixeli monitora. Wiec
> dowolna karta ktora ma DVI sie nadaje tak samo dobrze.

Rozumiem. Tez mi sie tak zdawalo. Jednak zdaje sie, napotkalem na
forum/usenecie ludzi, ktorzy zdaje sie twierdzili iz na monitorze LCD po
podpieciu przez DVI dzieja sie dziwne rzeczy - typu dziwne pasy, linie, a
ktore ustaly po wymianie karty graficznej na inna. Dlatego wolalem zapytac
:)

--
If you want to contact me via e-mail, remove NOSPAM before '@'.
Best regards