Re: 3 systemy operacyjne

Autor: Emil <e_lodyga_at_op.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 16:03:41 MET DST

Użytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
news:f36or9$6ir$1@inews.gazeta.pl...

> Chciałbym tylko zauważyć, tak na marginesie, że do Win98, a tym bardziej
> Win95 supportu wspaniały M$ już nie ma. Nawet 2000 już nie supportuje.
> To teraz mi powiedz, skąd człowiek ma wziąć wiedze na temat Win 9x??
> Szuka na grupie, która wydawała mu się najtrafniejsza. I zgodzę się
> tutaj z Emilem, że musiałby wybrać dwie różne grupy do dyskusji.

w domysle 3 moze 4
bootmenadzery sa czesto osobnymi systemami operacyjnymi :(
robonymi na linuchu a nawet os2
czasami nawet na rozbudowanym biosie
zagadnienia biosu naleza do tej grupy?

> całkiem możliwe, że to pytanie nie kwalifikuje się na żadną z grup o
> win, bo jest w nim mowa zarówno o rodzinie win9x jak windows xp.

zgadza sie

A tak
> BTW, czy aby nie przesadzacie z tą swoją "policyjnością"?? NTG i NTG.

> Czasem można odpuścić.

mnie uczono iż jak nie mam nic do powiedzenia na grupach to nic nie gadam
nie zawsze wiemy co gdzie umiescic ale jesli wiesz to powiedz temu kto sie
pyta a NTG kazdy moze napisac nawet nie wiedzac co znaczy
Emil
ps pozdrawiam wszystkich