Re: 3 systemy operacyjne

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 25 May 2007 - 19:52:23 MET DST

W dniu 2007-05-25 15:35, Buster pisze:

> Chciałbym tylko zauważyć, tak na marginesie, że do Win98, a tym bardziej
> Win95 supportu wspaniały M$ już nie ma. Nawet 2000 już nie supportuje.
> To teraz mi powiedz, skąd człowiek ma wziąć wiedze na temat Win 9x??
> Szuka na grupie, która wydawała mu się najtrafniejsza. I zgodzę się
> tutaj z Emilem, że musiałby wybrać dwie różne grupy do dyskusji. I

Jeśli producent oprogramowania "wypiął się" na wątkodawcę to wypadałoby
aby zadając pytania i szukając pomocy na grupie dyskusyjnej wykazał
umiar i elementarną kulturę zamiast obrażać dyskutantów niewybrednymi
epitetami.

> BTW, czy aby nie przesadzacie z tą swoją "policyjnością"?? NTG i NTG.
> Czasem można odpuścić.

Czasem można. Ale zwykle nie warto.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526