Re: 3 systemy operacyjne

Autor: Buster <radob_at_w1pos.p.lodz.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 15:35:07 MET DST

Mich@l pisze:
> A tak w ogóle to na to pytanie najlepszą odpowiedź powinieneś uzyskać od
> pomocy technicznej producenta oprogramowania.

Chciałbym tylko zauważyć, tak na marginesie, że do Win98, a tym bardziej
Win95 supportu wspaniały M$ już nie ma. Nawet 2000 już nie supportuje.
To teraz mi powiedz, skąd człowiek ma wziąć wiedze na temat Win 9x??
Szuka na grupie, która wydawała mu się najtrafniejsza. I zgodzę się
tutaj z Emilem, że musiałby wybrać dwie różne grupy do dyskusji. I
całkiem możliwe, że to pytanie nie kwalifikuje się na żadną z grup o
win, bo jest w nim mowa zarówno o rodzinie win9x jak windows xp. A tak
BTW, czy aby nie przesadzacie z tą swoją "policyjnością"?? NTG i NTG.
Czasem można odpuścić.

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski vel Buster