Nero i weryfikacja - błędy

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 18:33:05 MET DST

Witam

Mam "mały" problem z Nero. Kiedy nagrywam płyty z opcją weryfikacji
nagrania, to nero znajduje mi same błędy. Pojawia się masa komunikatów
że sektor na płycie nie odpowiada temu ze źródła. Co ciekawe, płyty
tak nagrane są w absolutnym porządku. Np. nagrałem 1,5 GB plik zip i
uruchomiłem testowanie zipa no i nie znalazł żadnych błędów. Na
kolejną płytę nagrałem 3,5 GB danych. Znów nero sygnalizował same
kłopoty. Wkurzyłem się i najpierw przegrałem dane z płyty na dysk
twardy (zero problemów). następnie utworzyłem sumy kontrolne dla
źródła i porównałem z tymi na płycie - 100 % zgodności. Po takim
sprawdzeniu, to już chyba mogę mieć pewność, że to co na płycie to
wierne i pozbawione błędów odwzorowanie danych na dysku twardym,
prawda?

Jak myślicie co jest powodem błędnego raportowania NERO? Brak tego
słynnego ASPI? I czy mogę sobie odpuścić weryfikację przy użyciu Nero?
Jak myślicie? Chyba pozostanie mi sprawdzanie sum kontrolnych....

Pozdrawiam
Elminster