Re: LCD dosc pilne

Autor: Wiesław Wałach <wwiesiek_at_go2.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 09:54:09 MET DST

> Dzięki!
> Patrząc na paramerty i "guziczki" :) to jest chyba to, czego potrzebuję !!!
> Jakieś istotne róznice w porównaniu do 971p ?

940FN mam dopiero od kilku dni , z 971p nie miałem do czynienia porównanie mam
tylko z monitorem crt jaki miałem wcześniej oraz lcd benq FP731 w pracy na TN, w
porównaniu z TN kolory wyglądają dużo ładniej :) co do czasu reakcji to według
mnie jest wystarczający, lubię sobie trochę pograć w Unreal Tournament i gra się
OK.