Re: Jak odczytac nadpisane sektory HDD ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 09:50:53 MET DST

"Q" <no@spam.pl> wrote in message
news:f360qf$e65$1@atlantis.news.tpi.pl...
> tu piszesz, ze mozna napisac taki soft:

> ..a tu sobie zaprzeczasz :)

nie, po prostu demontuje sie talerz z dysku, w wlasnym czytniku uzywa
sie wlasnej elektroniki a obrobki sygnalu (analogowego) dokonuje sie na
zewnetrznej maszynie w offline, znajac specyfike sygnalu (a firmy
odzyskujace dane blisko wspolpracuja z producentami twardych dyskow)
mozna probowac odzyskac dane - problem ze cena takiego zabiegu
przyprawia o zawal.

> tzn. jak nie maja takich rozkazow, to jak napiszesz soft? :)
> /nie chodzilo mi o standardowe odczytywanie sektorow przez porty;

i tak nie uzywasz elektroniki dysku twardego wiec jego rozkazy cie nie
interesuja.

> hm, czyli moj kumpel 'troche' cos poprzeinaczal;
> troche mu wierzylem, bo to magazynier po elektronice :(

odzyskiwanie danych o jakim myslisz to jakby to ujac - State of the
art - sprawa niebanalna i wymagajaca wlascwie jednostkowego podejscia w
tym kontekscie niewiele o tym wiadomo a za tym co wiadomo stoi potezny
aparat matematyczno fizyczny...