Re: LCD dosc pilne

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 15:43:01 MET DST

Użytkownik "Janusz K." napisał:
> Wybrałem wstępnie Samsunga 971p - wszystko na +, ale brak przycisków mnie
> trochę przeraża, zwłaszcza po przeczytaniu o problemach z oprogramowaniem
> do tego monitorka. Czy rzeczywiście sprawia aż takie problemy (mam XP pro,
> karta - jakiś radeon 9200 z DVI). Inna sprawa, od czasu do czasu bawię się
> w Linux'ie - i co wtedy, da się jakoś zjechać z kontrastem i
> podświetleniem (ponoć "fabrycznie" ustawiony na max)?

Mam 770p i nie napotkałem żadnych trudności w sterowaniu programowym. Nawet
uważam że jest to lepsze od przycisków. Z tym że program pod Windows (chyba
Magictune 4) ma za mało profili do zaprogramowania. Natomiast pod Linuxem
skompilowałem sobie "ddccontrol" i pozwala to na tworzenie dowolnej liczby
profili (uruchamia się najwygodniej w trybie graficznym przez
"gddccontrol"). Sprawdziłem że działa pod Suse i Mandriva.

Pozdrawiam,
Marek