ocena zestawu - do zrzygania ;)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 24 May 2007 - 20:42:27 MET DST

Witam.
Jednak budzet sie powiekszyl i raczej juz postanowione, ze zmieniam
platforme z socket A na 775. Prosilbym o ocene tego zestawu, co zmienic,
co zostawic;
procesor C2D E4300
plyta glowna Asus P5B (sporo osob poleca Deluxe ale przekroczylo by to moj
budzet, roznica jest chyba tylko w chlodzeniu mostkow i jakis tam
ficzesrach w stylu wifi, wiec wnioskuje, ze "podkrecalnosc na P5B taka
sama jak na deluxie)
pamiec ram 1Gb i tu pytanie, 667 czy 800 jesli mam zamiar podkrecac? Moze
byc np. goodram czy lepiej geil/patriot?
karta graficzna, w sumie nie wiem, co teraznajlepiej wychodzi cena/jakosc?
bede raczej gral w Obliviona, Titan Quest, fajnie jakby starczyla na
troche, nie jestem jakims mega maniakiem gier ;) Myslalem o Palicie 7600GS
z DDR3, podobno niezle sie kreci, co Wy na to? A moze cos z serii 8 GF?

ps. Jesli obecny zasilacz dal rade A64 3000+, 512 ramu, R9700Pro i AXP
3200+, 1Gb ramu, R9800Pro to czy podola temu skladanemu zestawowi?

--
Pozdrawiam,
Maciek