Re: ocena zestawu - do zrzygania ;)

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 21:32:48 MET DST

> Witam.
> Jednak budzet sie powiekszyl i raczej juz postanowione, ze zmieniam
> platforme z socket A na 775.
> bede raczej gral w Obliviona, Titan Quest, fajnie jakby starczyla na
> troche, nie jestem jakims mega maniakiem gier ;)
> Maciek

To są gry dla maniaka gier. Co innego robią dla gier dla PC aby drogą kartę
oplacalo się kupić?

C2d 4300 do gier jest slaby. Trzeba kręcić. A to są zawsze problemy i halas.
Pod plytę AM2 wlożysz za pól roku Phenoma AMD co będzię znacznie lepszy od C2D 4300.
Karty graficznej teraz bym nie kupowal szybszej niż dobra 7300 GT. To starczy a
nowości potanieją blyskawicznie.
Teraz kupisz c2D 4300 i juz masz stary komputer bez rozwoju. Kup AM2 i AMD4200 a
po roku zmienisz procesor na tani Phenom AMD