Re: IBM T42- problem z podświetleniem matrycy.- przyczyna ???

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 15:31:20 MET DST

> Uruchamia się to znaczy że uruchamia się komputer czy uruchamia się OS?
> Pamiętaj że to power management z OSa może sterować jasnością ekranu.

Tzn. chodzi mi o sytuację jak uruchomi się WinXP.

Jak się uruchomi, to zawsze uruchamia się z max podswietleniem matrycy...

Zmniejszam do 3 poziomu janości (menu OSD wyświetla się na ekranie), a po
restracie znowu jest podświetlenie na max. !

Denerwuje mnie to...

Soft do T42 aktualizuję za pomocą aplikacji Lenovo "System update"...

Ale spróbuje jeszcze "Software instaler"...

Pytanie: jaki driver/soft odpowiada za takie zachowanie sterowania
podświetleniem matrycy ?

Co muszę odinstalować ?

Pozdr.
Smi