LCD dosc pilne

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 10:47:48 MET DST

Witam,
Do niedawna przegladałem sobie opinie o róznych monitorkach planując
spokojnie zakup jakiegoś LCD i ... nagle ... mój stary CTX się @#$% !!! No i
muszę pilnie coś kupić.

Założenia:
- praca głownie aplikacje biurowe, WWW, czasem w coś zagram, ale nie za
szybko :)
- szerokie kąty
- 19", DVI
- cena - do 1500zł myślę, że jak na moje potrzeby będzie wystarczająca,
- wkurzają mnie drobiazgi ... więc jakieś niedoskonałości obrazu typu
nierówne podświetlenie itp. działają mi na nerwy - wolę dołożyć kasy i
spokojnie pracować :)

Wybrałem wstępnie Samsunga 971p - wszystko na +, ale brak przycisków mnie
trochę przeraża, zwłaszcza po przeczytaniu o problemach z oprogramowaniem do
tego monitorka. Czy rzeczywiście sprawia aż takie problemy (mam XP pro,
karta - jakiś radeon 9200 z DVI). Inna sprawa, od czasu do czasu bawię się w
Linux'ie - i co wtedy, da się jakoś zjechać z kontrastem i podświetleniem
(ponoć "fabrycznie" ustawiony na max)?

Inne, które oglądałem, to NEC 1970NX oraz Benq FP91GP - kąty chyba mierzone
ekierką, bo na pewno deklarowanych nie osiąga... .
A może macie inne propozycje?

Pozdrawiam

Janusz