Kabel eSata/Sata

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 15:17:05 MET DST

Poszukuję kabelka który pozwoliłby mi podłączyć dysk Sata do zewnętrznego
gniazdka na płycie gółwnej M2N-SLI Deluxe.
Tzn. wtyk powinien być "płaski" od strony płyty głównej,
a od strony dysku ze standardowym "ząbkiem" we wtyczce.

Jeśli ktoś wie gdzie w Polsce można to zamówić to proszę o info.
Jak na razie google znajdują mi tylko ten kabel w czechach.

Pozdrawiam,
Marek