Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 00:38:25 MET DST

Michal wrote:

> akurat... sie pyta skad go ma go pobrac przeciez... i jakie wskazanie
> fodleru moglo by miec znaczenie ?

zrobilem 2 testy na cs, umiescilem na innej partycji

> tralalala w cuda nie wierze...

to zobie otworz ten plik tester.pdf i zrasteryzuj
do 14421px x 19571px/300 dpi cmyk wychodzi 1 giga
zobaczysz ile samo otwarcie tego pliku ci zajmie :)

> postudiuj linki do pl.comp.dtp ktore podalem

zrobilem to wczesniej i z tego jasno wynika
ze jesli zamiescisz to w katalogu c/temp
tak jak jest napisane w actions to wszystko
jest ok przy cs, przy innej partycji/dysku
wywala okno do znalezenia tester.pdf i tu
zaczyna sie schiza, prawdopodobnie w cs2
tego bledu nie ma,

> w cuda nie wierze... by mulaste pentium D na prescocie
> bylo szybsze od c2d... a ktore to pentium D wogole ?

malo wiesz, pentium d od 945 dogania 6700 w operacjach
graficznych, wersja co mam chodzi na 3,9 ghz pamiec dual
2 giga patriot 920 Mhz 4-4-4-14, to zadna nowosc

> pisales cos o E6700 ?

bo wczesniej czytalem opinie o tym tescie
lubie sie przygotowac przed odpowiedzia :)