Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 00:51:39 MET DST

> to zobie otworz ten plik tester.pdf i zrasteryzuj
> do 14421px x 19571px/300 dpi cmyk wychodzi 1 giga
> zobaczysz ile samo otwarcie tego pliku ci zajmie :)

a i owszem... trwa... ale to bilboardy trzeba by robic...

> malo wiesz, pentium d od 945 dogania 6700 w operacjach
> graficznych, wersja co mam chodzi na 3,9 ghz pamiec dual
> 2 giga patriot 920 Mhz 4-4-4-14, to zadna nowosc

no chyba ze tak... :-) ale za to jak sie grzeje to pentium D i ile pradu zre
;P

(moje E4300 @ 2,7 - boxowy wiatrak kreci sie na 1000 obrtotow i w stresie
nie przekracza 40 stopni... i jest cisszzzaa !)

> bo wczesniej czytalem opinie o tym tescie
> lubie sie przygotowac przed odpowiedzia :)

:-)

ps. dalej uwazam ze mimo mega predkosci / optymalizacji architektury
procesorow i coraz wyzej wyzszych zegarow
najslabszym ogniwem jest niezoptymalizowany soft / system operacyjny..