Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 00:23:57 MET DST

> juz wiem w czym rzecz, koniecznie trzeba ten test.pdf
> skopiowac do utworoznego katalogu c:/temp nigdzie indziej!

akurat... sie pyta skad go ma go pobrac przeciez... i jakie wskazanie
fodleru moglo by miec znaczenie ?

> inaczej rasteryzuje plik do 1 giga, zamiast do 64 mb

tralalala w cuda nie wierze...

przy tym tescie, zwiekszenie ramu z 1 giga do 2 dalo przy muslatym dysku na
swapa
2-krotny przyrost predkosci..

postudiuj linki do pl.comp.dtp ktore podalem

> na pentium D - 19 sekund

w cuda nie wierze... by mulaste pentium D na prescocie
bylo szybsze od c2d... a ktore to pentium D wogole ?
pisales cos o E6700 ?