Re: Drukarka hp 840c

Autor: <jola>
Data: Tue 22 May 2007 - 22:36:10 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f2vdt7$jg2$1@opal.futuro.pl...
> moze pasek ze znacznikami poziomymi jest brudny. trzeba by rozebrac
> obudowe i sciagnac ten pasek, wyczyscic i zobaczyc czy jest lepiej.

Czy to ten pasek który znajduje się koło zębatego paska przesuwającego
głowicę? Przezroczysty z pionowymi kreseczkami? Zastanawia mnie to że nie
jest on naprężony tylko dość luźno wisi. Tak powinno być? Wydaje mi się że
powinien być naprężony, b keśli nie jest to jak kontrolować poruszanie się
głowicy. Jeste sobie w staie wyorazić że czasami ruch głowicy przy luźno
wiszacym pasku może być źle obliczony na podstawie tych znaczników. Czy w
Waszych drukarkach pasek ten jest napręzony czy też nieco pofałdowany?

Jola