grafika w laptopach

Autor: Gregor <grzsokol_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 22:40:07 MET DST

Witam
Chcę kupić laptopa, ma być uniwersalny, także do gier. Problem jest w tym że
nie wiem jak porównać karty graficzne w laptopach do kart w komputerach
stacjonarnych. Z tego co wiem to ich wydajnosc jest znacznie mniejsza.
Np jeśli gra ma wymagania minimum GF6800 lub radeon X800 to jaką muszę mieć
kartę graficzną w laptopie żeby móc grać na tej grze. Czy wystarczy GF7300,
7400 czy musze mieć przynajmniej GF 7600, to samo jeśli chodzi o radeony -
czy wystarczy mi X1100 czy 1400 czy 1600.
Poza tym na niektórych grach jest napisane że nie działają z kartami
graficznymi w komputerach przenośnych i GF4MX, czy to dotyczy każdej karty w
laptopie czy tylko tych słabszych?
Dzięki z góry za odpowiedzi
Pozdrawiam
GRz