Re: Godzina systemowa sama się opóźnia co zrobić?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 22:29:18 MET DST

"Mariusz" napisał:

> Witam, godzina w kompie ciągle się późni, podejrzewam tą bateryjkę
> w płycie boję się jednak ją wyjąć i kupić nową bo nie wiem czy nic się
> nie pozmienia w ustawieniach, albo czy nie padnie BIOS całkowicie.
> Co powinienem zrobić?

Włączyć komputer, wejść do setupu, spisać ustawienia na kartce lub porobić
zdjęcia poszczególnych ekranów, wyłączyć komputer (wyjąć wtyczkę), wymienić
bateryjkę, właczyć komputer, wejść do setupu, porównać ustawienia z tymi
spisanymi, ewentualnie skorygować. Jak będziesz miał pecha, to BIOS Ci
padnie i bez grzebania. Bardziej bym się obawiał tego, że masz klawiaturę
USB, a w BIOS-ie domyślnie jest wyłączona obsługa USB Legacy Keyboard (lub
podobnie).

JoteR