Re: Błąd w Setupie

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 18:26:02 MET DST

RR napisał(a):
> Próbowałem zastosować też opcję "Load Optimal Defaults" (wszystko
> defoltowe - bez żadnych ręcznych ustawień), ale ten komunikat nie znika,
> a CL (CAS# Latency) ustawia się na 2.0.

On się tam znajduje w celach informacyjnych, więc nie masz się czym
przejmować. Podobnie jak znak drogowy informujący o zakazie parkowania
pod groźbą odholowania nie znika nawet gdy poprawnie zaparkujesz po
drugiej stronie ulicy ;-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: