Re: ThinkPad 560X - bateria i zatrzask od matrycy

Autor: Pedro <pedro44_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 18:15:17 MET DST

> Tutaj co Windows wyświetla odnośnie tej baterii:
>
> http://img526.imageshack.us/img526/7721/img2350sg5.jpg
> http://img481.imageshack.us/img481/6451/img2351is3.jpg
>
> Przepraszam, że zdjęcia matrycy a nie screeny, ale na komputerku brak
> jakiegokolwiek programu graficznego - tak było szybciej a i tak widać
> wszystko. ;)

Uwierzysz w co chcesz ale moim zdaniem były właściciel cię po prostu
wkręcił ;-) Mam cztery takie thinkpady (dokładnie to TP600, nie 560, ale to
to samo), wszystkie padły w ten sam sposób. Ale w sumie najmłodszy z nich ma
7 lat - i wszystkie, poza tym ładowaniem, są jeszcze normalnie na chodzie i
żaden nie był nigdy w serwisie, mimo intensywnego używania. A był jeszcze
piąty który oddałem siostrze i ten do tej pory służy za maszynę do pisania
(bo te moje to już się tylko kurzą w szafie). Kiedyś potrafili dziady jakość
utrzymać...

Z zatrzaskiem to zobaczę w domu i napiszę. Haczyk w górnej części obudowy
oczywiście pamietam, ale nie pamiętam co tam jest u dołu.