Re: Dlaczemu tak się dzieje?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 13:22:52 MET DST

XWindowsMen pisze:
> Witam.
> Celeron 3GHz, 512RAM'u, DVD, HDD 80GB, GeForce 5500... i to wszystko
> ciągnie Modecom 300... nie za mały być może? Ale do tej pory COMP
> działał... teraz piszę z Slax LiveCD i też hula. Ale czy może
> poważnie
> nie zastanowaić się nad większym zasilaczem?

Zastanowić się. Zasilacze też się starzeją. Byle nie zastanawiać się nad
jakąś 400W noname.

 Dziwi mnie bo COMP bądź
> co bądź składak ale jakaś firma go składała i nie mogę uwierzyć że
> tu
> tylko 300W wrzucili w ten zestaw 0_0 - a może ja się mylę?

Możesz uwierzyć, nie takie rzeczy się zdażają...

> Pytam bo nie moge przejsc przez instalator XP... w pewnym momencie gdy
> ładuje sterowniki klawiatury... HDD się zatrzymuje a caly comp się
> wylacza. Robie test MemTestem i po ok~5-15sec. to samo - comp się
> wyłącza. Co mi poradzicie? Pozdrawiam.

Pożycz mocniejszy zasilacz i sprawdź pamięć a potem spróbuj instalacji.

--
Well, certainly there are those more responsible than others, and
they will be held accountable, but again, truth be told, if you're