Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 13:26:05 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f2rtle$gbd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mój LiteOn od dawna za nic nie chce nagrywać Emtec CDR, próbowałem kilka
> razy, różnymi programami, data lub audio, różne systemy - zawsze płytka
> do śmieci, więc jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że Emtec to
> kompletna klapa. :)

Ja też zauważyłem problemy. Mam kilka starszych płyt Emtec CD-RW 1x-4x, bo
też jedną starą wolną nagrywarkę Teac(CD-W54EK). Bywa tak, że jedna po
drugiej nie czyta. Trzeba kasować i nagrywać ponownie. Jeszcze Memorex CD-RW
24x się buntował, no ale nie było jeszcze tak, by Emtec całkowicie się
zbuntował. Może laser brudny ?

neelix