Re: Tablet PC

Autor: Agniecha <ahcinga_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 11:40:33 MET DST

> robia ale to sa bardziej laptopy z dotykowym ekranem,
> nie to co Siemens STYLISTIC (np. ST5020) ktory jest
> znowbardziej "duzym palmtopem"...
> Co do systemow to zwykly XP i tak nie bedzie dzialal na tablecie, musi
> byc wersja "tabletowa"

Właśnie zależy mi na takim dużym palmtopie, z systemem na którym będę
mogła zainstalować standardowe oprogramowanie, a nie jakieś specjalne ,
pisane na konkretne urządzenie, jak to jest w przypadku palmtopów.

> poszukaj gdzies sklepu
> z takimi cudami (niekoniecznie siemensa) i pobaw sie
> pare minut, sama ocenisz czy Ci odpoiwada czy nie

Problem w tym że właśnie nie znalazłam nic innego podobnego do tego
siemensa, a nie chcę "wielkiego ciężkiego laptopa".
Może powinnam przedstawić przeznaczenie. Robie rysunki techniczne w
programach typu AutoCAD, głównie i tak będę pracować na stacjonarnym
kompie, na dużym monitorze, myszką i klawiaturą :) tableta potrzebuję
żeby jadąc w teren móc wziąć rysunki w wersji elektronicznej, mieć
możliwość zrobienia jakichś notatek, nanieść jakieś poprawki, żeby nie
ciągać się po budynku z kupą papierów tylko z jednym zgrabnym
urządzonkiem. Stąd nacisk na wymiary i wagę przede wszystkim.

> acha - i radze uwazac na alegrowicza jak w linku w pierwszym poscie...
> oferte ma podejrzanie atrakcyjna, za to zaden z linkow do zrealizowanych
> tranzakcji nie dziala (nawet ostatni z maja...)

dla mnie też jest to podejrzana oferta, dlatego szukam pomocy, a link
podałam bo jest tam jakiś opis sprzętu i ładne zdjęcia, tak żebyście
wiedzieli o co pytam ;)