Re: Tablet PC

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 21 May 2007 - 12:39:58 MET DST

> Problem w tym że właśnie nie znalazłam nic innego podobnego do tego
> siemensa, a nie chcę "wielkiego ciężkiego laptopa".
> Może powinnam przedstawić przeznaczenie. Robie rysunki techniczne w
> programach typu AutoCAD,

to tak jak ja - no i wlasnie o pracy pod CADem na Tablecie
pisalem - trzeba by tego sprobowac zeby ocenic czy warto...
Nie wiem gdzie mieszkasz, ale moze jest w Twojej okolicy
jakis sklep z Tabletami (nawet takimi duzymi, z klawiatura)
zebys mogla sobie poprobowac czy taka praca Ci odpowiada
Wiem ze sporo grafikow 2D pracuje na dotykowych ekranach
(rozwiniecie starych tradycyjnych stolowych tabletow)
ale nie wiem jak to sie sprawdza w CAD czy w 3D...

> dla mnie też jest to podejrzana oferta, dlatego szukam pomocy, a link
> podałam bo jest tam jakiś opis sprzętu i ładne zdjęcia, tak żebyście
> wiedzieli o co pytam ;)

hahaha.... fajnie ze Cie to kreci, jak sie okazuje sa klienci
na takie mobilne rozwiazania (Tablet PC) i to nawet wsrod
plci pieknej :)... Ja tez zerkam z zainteresowaniem na rynek
tabletow, czekam na cos co zastapilo by mi mojego tradycyjnego
laptopa

pozdro
ZZ