Re: Tablet PC

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 21 May 2007 - 10:26:21 MET DST

> jak to inne firmy nie robia tabletow? a asus, a acer?

robia ale to sa bardziej laptopy z dotykowym ekranem,
nie to co Siemens STYLISTIC (np. ST5020) ktory jest
znowbardziej "duzym palmtopem"...
Co do systemow to zwykly XP i tak nie
bedzie dzialal na tablecie, musi byc wersja
"tabletowa", ale juz Vista dziala chyba
100% zamiennie. JA bawilem sie wlasnie takim z
Vista, ale nieststy slabo znam ten system wiec
ciezko mi powiedziec jak by sie na tym pracowalo
W dodatku system byl "goly" bez aplikacji
graficznych z ktorych kozystam na codzien wiec
tez nie mialem okazji przetestowac jak by mi sie
pracowalo na Tablecie... Do tego dochodzi gorsza
jakosc obrazu (bo ekran pokrywa dodatkowa warstwa
odczytujaca dotyk) a i sama czulosc pozostawia nieco
do zyczenia (nie jest to moze wazne w aplikacjach
biurowych, ale juz w grafice moze byc istotne)
NAjogolniej do Agnieszki - poszukaj gdzies sklepu
z takimi cudami (niekoniecznie siemensa) i pobaw sie
pare minut, sama ocenisz czy Ci odpoiwada czy nie

Zz