Re: Podłączenie TV HDMI -DVI do PC

Autor: Pedro <pedro44_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 03:21:58 MET DST

> Witam
>
> Mam taki problemik:
> Posiadam TV LCD Samsung LE32M61B który obsłuje 720p -
> http://www.samsung.com/pl/products/television/tvoldmodels/le32m61b.asp
> Postanowiłem podłaczyć go do PC (grafa Radek 9700) za pomocą kabla DVI-
HDMI.
> [...]
> tzn obcina obraz ze wszystkich stron. Jedyną akceptowalną rozdziałką jest
> 1152 na 648 przy 60hz - ale na tej z kolei obraz nie jest w pełni
> rozvciągnięty na cały ekran LCD-eka. - ale idzie wytrzymać.
>
> Próbowałem ATi Tray Toolsem w opcji 'Displays' 'Tv Proporties' przy
> rozdziałce 720 zwęzić aby nie był taki rozcviągnięty ale wogóle Samsung
*nie
> reaguje na zmiany* - wogóle się nie przesuwa.
>
> Ma ktoś jakiś pokmysł aby zwęzić obraz i zwiększyć częstotliwość przy obu
> tych rozdzielczościach ? Może jakieś sterowniki albo cuś ?

Po pierwsze sprawdź w szajsungu czy tryb obrazu ustawiony masz na
automatyczny albo 16:9 a nie na jakieś rozciąganie czy inne hawno. Ale tak
poza tym to cie nie pocieszę, mam podobnego szajsunga (LE40R71) i wprawdzie
podłączałem laptoka tylko żeby zobaczyć czy to w ogóle działa, ale udało mi
się uzyskać obraz tylko w 1024x768, ustawienie na laptoku czegokolwiek wyżej
powodowało black screen z napisem no signal na telewizorze. Z tym że
podłączałem po s-video, nie po dvi.