Re: wybór karty d?wiekowej do muzyki i filmów

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_WYTNIJ_TO>
Data: Sun 20 May 2007 - 23:21:51 MET DST

Dnia Sun, 20 May 2007 20:39:26 +0200, dalmashin napisał(a):

> szukam od pewnego czasu karty dźwiękowej lecz cieżko jest cos wybrać, gdy
> tylko czyta się opisy i nie mając mozliwośi odsłuchu. karta służyć miałaby
> do słuchania muzyki i oglądania filmów, gry mnie nie interesują. wg opisów
> najlepszą wydaje się creative x-fi extreme music jednak nie wiem czy
> rzeczywiście potrzeba mi aż takiego potwora i za taką cenę. proszę o poradę
> co wybrać aby nie wydać za dużo ale zarazem dźwięk był naprawdę dobry i
> wyraźnie lepszy od brzęczyka z płyty głównej. może coś innego niż
> creative...

Ostatnio zmieniłem swojego starego SB Live! 5.1 ( po przejściu na WiFi
szumiał na potęgę...) na Audiotraka Prodigy 7.1 HiFI i jestem zadowolony :)
Jakość dźwięku doskonała, do gier to chyba juz nie bardzo, ale ja raczej
nie grywam więc się tu nie wypowiem....
Karta jest trochę słabo supportowana. Pod Linux/WinXp działa, z Viśtą są
jakieś problemy, alę w Viśtę to ja na razie nie wnikam :)
Marcin